2.17.2011

Johanna Motiverar Karin!

"Redo för en dag full med nya utmanningar?!

SHOW ME WARRIOR POSE!"



Johanna vet PRECIS vilka ord som motiverar mig 
därför ska jag, när jag blir rik, anställa Johanna som personlig motiverare. 
Gammeldagsglassstrut dagarna jag har varit super extra duktig!
TILLDESS ska Johanna dagligen facebook spamma mig med pepp och motivation.

Men min hjärna tar alltid saker ett steg längre:
www.whipandcookies.blogspot.com
(nej den finns inte än) 

Den skulle kunna innehålla sånt man vill läsa och se
för att få motivation och glädje
innan man släpar sig till skolan, skuttar till jobbet eller ger sig ut i den stora världen.
Som Svampbob, Nemi, söta saker som HelloKitty men även Johannas
Hot och Motivations - ord

Avslutar med en bild på mig och Johanna! 

1 kommentar:

  1. Vi behöver alla en personlig motiverar i vardagen! :)

    Hoppas att allt är bra md dig!

    SvaraRadera