1.29.2011

Nu gör jag det på mitt sätt

"Så kan man inte göra"
Jo, det kan man vist!

Nu har jag lyssnat klart på den 5 föreläsningen i vår kurs Trender inom svensk detaljhandel,
ja, ni läste rätt. lyssnat. 
I vår utbildning kan vi se föreläsningarna via Internet och kan då se dem NÄR vi vill. 
 Jag har den dåliga ovanan att inte hänga med i lärarnas plan förföreläsningarna och stressar de sista dagarna innan tentan igenom de sista föreläsningarna.
Denna gången tänkte jag göra annorlunda.
Min plan:
 1. Lyssna på föreläsningarna - samtidigt som jag pysslar med hemmet eviga sysslor
 2. Läsa böckerna ordentligt - när jag redan känner till aktuella begrepp
3. Se föreläsningarna igen och skriva ner vad Mikael snackar om
4. Vecka innan tentan - repetera en tredje gång istället för att lära sig nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar