1.14.2011

Ännu en FANTASTISK dag.

Ja. Jag är faktiskt mer än nöjd trots att lägenheten är ett bombnedslag och att jag är stundvis är så sömning 


För att sammanfatta dagen för övrigt, kopierar jag en lista från Pernillas blogg och gjorde om. 
Dagens Jobb– Ja, hoppade in och arbetade idag så de var sjuklingar i företagen. Började med städning tillsammans med Patrik vid halvnio sen pysslade jag med lite uppackning av schleich-djur å leksaker från Leksam, och träffade trevliga kunder.. en lugn och kort arbetsdag. :) 
Dagens Dryck – Vatten, gick å träna och då smakar vattnet underbart.. :)
Dagens Transport – Missade min buss (30) med 2 minuter så tog 20:an till jobbet. Sen buss hem. Till gymmet gick jag. 
Dagens Rätt – Makrill i Tomatsås. Ja, jag var akuthungrig.  
Dagens Fel – Jag tappade hinken med skurvattnet så byxbenen upp till knäna blev genom blöta. Yes. SOM tur var hade jag ett par reservstrumpor i skåpet!   
Dagens Dåliga samvete – Jag glömde diska mitt glas och min mugg på jobbet. 

Dagens Grrrr – Jag hittar inte någon laddare till mobilen. :S Använder USBsladden.. men den var svår att få igång..  
Dagens Goda nyhet – Loggade in på StudentCentralen efter jobbet och såg att jag hade klarat Juridiktentan galant! SÅ LYCKLIG! Jag som inte ens hade tänkt lämna in tentan eftersom jag inte hann renskriva hela.. 
Dagens Dåliga nyhet – Hm... Cemals råttor åkte tillbaka Danmark istället för komma framtill leksaksaffären så de kom framför sent så Cemal fick åka till Lidköping utan dom?
Dagens Äntligen – Fick tag i Chefen och fick beskedet att jag inte skulle jobba i morgon, det är alltid skönt att få beslut så jag kunde boka möte med Vicky i morgon istället! :) 
Dagens Ord –  "Hurra! Oh vad du är duktig! Eller snarare helgrym! Skitbra ju! Grattis! (Klappa dig nu på axeln, säg bra gjort Karin, och sen imorgon går du och inhandlar en belöning!)" skrev den bästade Sandra
Dagens Utmaning – Lägenheten.. *suck* Här behövs en ordentlig röjnig. 
Dagens Köp – Kunde inte motstå den nya Falabellan!  (se bild under!)
Dagens Bästa – VG på Juridiktentan satt som en smäck! Min VG-oskuld är tagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar