9.16.2010

Inte lätt för en Lekman.

SERIÖST!

Frågor som ska ha svar, därför ska vi fråga 2 konsumenter var:


  1. Vilken form av behov är vanligast (när det inte gäller dagligvaror)? 
  2. Vilka delar av köpprocessen blir viktigare vid olika sorters behov?
  3. Besöker konsumenten olika butiker beroende på vilket sorts behov kunden har (alltså inte beroende på vilken vara kunden är ute efter)
  4. Vilken hjälp, service och information vill kunden ha av butiken vid olika sorters behov?


Man kan läsa frågorna  3gånger utan att fatta vad eller hur man ska kunna svara..
och hur ska man kunna ställa dessa frågor till en konsument i sin närhet!?

Jag har iallafall fått mina svar nu..
tror jag.., om jag har förstått saken rätt...

Ingen annan har lagt ut sina resultat på OfficeLive så jag kan inte tjuvkika hur de har gjort.. ska man vara först ut kanske? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar