3.16.2011

Utkastad?

Slog inofficiellt vad med Cemal och jag vann.
Hyresvärden hörde inte av sig igen innan hennes arbetsdag var slut.

I sommars hade jag en kris med panik ångest och gråt när upptäckte på hyresvärdens hemsida: "Studentlägena är endast till för HH-studenter" Det var några dagar med djupångest innan vi tog mig samman å gick till hyresvärden och sa:
"Det har nog blivit ett missförstånd här, jag är inte student vid HH, jag är student vid VarbergsCampus."
så svarade personen bakom disken i entrén att det inte var något problem eftersom HH och Varbergs Campus samarbetade.

Igår låg ett brev i brevinkastet som informerade mig att jag BORDE säga upp min lägenhet innan den 31/3 eftersom jag ej studerade på HH. (annars kastas jag ut?)

Idag gick vi dit å pratade å ringde å pratade..  men jag vet inte om jag får bo kvar här än.

Det tar energi och jag har inte tid med panik!

2 kommentarer:

  1. Idag har jag inte orkat bry mig,
    eftersom alla tankar har gått till en inlämning ikväll..
    och hyresvärden har inte hört av sig. ;/

    I värsta fall flyttar jag hem till föräldrarna om tre månader
    och sover hos pojkvännen dagarna jag jobbar.. men det är inget jag vill..

    SvaraRadera